Monday, January 4, 2010

LANGKAH,SEMANGAT DAN AZAM BARU PUTERI UMNO SEMBRONG TAHUN 2010

ASLM..LEMBARAN TAHUN BARU 2010
AMPUN..MAAF YANG TERAMATNYA KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG INI...
RASANYA BLOG INI JAUH SANGAT MENINGGALKAN ANDA..
KINI DENGAN HARAPAN DAN AZAM BARU KAMI AKAN MENJANJIKAN TAHUN 2010 ADALAH TAHUN TERBAIK BAGI KAMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEMBRONG..
DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK KAMI...

3 comments:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan,

    Blog 10 SI BUDAK HITAM diwujudkan atas dasar sayangkan KERAJAAN BARISAN NASIONAL amnya dan KERAJAAN UMNO khususnya, terutamanya di NEGERI TERCINTA INI, PERAK DARUL RIDZUAN. Kami juga dalam usaha untuk menggabungkan kesemua bloggers di Perak ini selari dengan saranan Menteri Besar Perak untuk melihat semua Bloggers bersatu dalam menyebarkan maklumat dan fakta yang sebenarnya.

    Atas dasar perjuangan untuk menepis segala tohmahan dan memayungi serangan Pakatan Rakyat,10 SI BUDAK HITAM yakin dengan satupadu dan bantu-membantu antara semua bloggers UMNO di Malaysia ini agar dapat sama-sama kita bersepakat dalam memberikan informasi berkaitan politik Perak ini.

    Dalam kita bersama-sama menongkah arus dan memperjuangkan setiap idea dan pendekatan ke arah kemakmuran dan keamanan sejagat,kami mohon jasa baik tuan/puan untuk letakkan blog kami,

    http://10sibudakhitam.blogspot.com/

    dalam blog list tuan/puan.Blog tuan/puan juga telah kami masukkan dalam list kami agar kita dapat sama-sama berkongsi informasi dalam memartabatkan agama dan bangsa tercinta.

    Menjadi FOLLOWERS di Blog 10SBH di http://10sibudakhitam.blogspot.com, kami dahului dengan ucapan terima kasih.

    Salam ukhwah dari 10 Si Budak Hitam..Assalamualaikum.

    ReplyDelete
  2. Suka dicadangkan pihak UMNO menghubungi En Saiful 013-365 5715 bagi mengadakan suatu program ceramah tertutup bertajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH. Kumpulan ini terdiri daripada anak-anak murid tok guru pondok yang giat berdakwah secara sukarela menyedarkan masyarakat tentang kekufuran PAS dari segi aqidah. Mereka tidak mengharapkan sebarang bayaran dan apa yang dilakukan ialah bersifat fisabilillah

    ReplyDelete
  3. generasi muda perlu bersatu..
















    'Kejutan Besar' Untuk Generasi Muda Sabah Dan Sarawak:-)
    >>>Tolong Klik Di Sini<<< ^_^

    ReplyDelete