Wednesday, April 15, 2009

TAHNIAH PUTERI

Salam perjuangan,
Terlebih dahulu tahniah kepada Perdana Menteri ke-6 Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak dan terima kasih yang tidak terhingga kerana menyenaraikan Ketua Puteri Malaysia, YB Datuk Rosnah Hj Abdul Rashid Shirlin dalam kabinet Malaysia yang baru sebagai Timbalan Menteri dalam portfolio Kesihatan.
Sebelum ini dengan suara dalam Parlimen yang wakil puteri miliki sudah menjadi satu penghormatan.
Amanah kepada Puteri akan kami dokong dan sokong agar kami generasi wanita muda mampu merealisasikan gagasan Satu Malaysia yang menjadi aspirasi kerajaan-rakyat.
Menjadi tanggungjawab kami khususnya pemimpin sayap peringkat akar umbi memainkan peranan kerana kamilah yang paling dekat dengan masyarakat.
Kami akan pastikan semarak merah jambu (pink) mampu memberi impak terbaik dalam memperkasa UMNO.
Tahniah buat Wanita dan Pemuda atas perlantikan dan tanggungjawab kita sesungguhnya sangat besar.
Harapan kami Puteri juga,jangan ada yang cuba membuat spekulasi apabila Ketua Pemuda tidak dalam senarai kabinet. Peranan setiap sayap memang sudah sedia ada. Malah, setiapnya amat berat dalam keadaan ekonomi tidak menentu dan situasi politik bergolak.
Percayalah, kami Puteri bukan tugasnya berpolitik semata-mata. Kami sedang mengisi misi dan visi untuk generasi masa depan agar bernafas lebih selesa di bumi Malaysia yang tercinta ini.
Memetik kata YB Datuk Rosnah,dalam keadaan sekarang kalau perlu Puteri akan turun bersilat di gelanggang, jadi usah mencabar kami.
Tahniah Puteri..

No comments:

Post a Comment