Tuesday, April 21, 2009

Tidak terlambat rasanya..


Malam 21/4/2009 berlangsung satu Majlis Ramah Mesra Setiausaha Politik kepada Y.B Dato' Seri Hishammuddin Tun Hussein (selepas ini di ditulis DSHH) bersama UMNO Bahagian Sembrong.


Masih tidak terlambat rasanya untuk mengucapkan tahniah kepada Ketua Bahagian Sembrong yang dikasihi, Y.B DSHH dan jentera di atas kemenangan beliau sebagai Naib Presiden UMNO. Kemenangan untuk jawatan ketiga tertinggi dalam UMNO Malaysia ini amat membanggakan kita warga Sembrong.


Dalam kabinet baru Perdana Menteri ke-6 pula Y.B DSHH dilantik sebagai Menteri Dalam Negeri,suatu portfolio yang penting dan agak mencabar.


Tahniah juga diucapkan kepada Mantan Ketua Puteri Sembrong yang kini Ketua Wanita UMNO Sembrong, Puan Noraslina Zainal Abidin yang dilantik menjadi Penolong Bendahari Wanita UMNO Malaysia. Kami amat berbangga dengan pencapaian beliau. Doa kami sentiasa mengiringi agar beliau terus sukses dan dilindungi Allah s.w.t.


Berbalik kepada pertemuan ramah mesra bersama Datuk Hamid Nazaha, Puteri mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih di atas peluang duduk semeja berbincang serba ringkas tentang peranan kami. Terima kasih juga di atas kepercayaan dan segala buah fikiran yang dikongsi bersama.


UMNO terus mara untuk rakyat Malaysia


No comments:

Post a Comment